اس ام اس غمگین 93
اس ام اس غمگین 93
چهار شنبه 25 تير 1393برچسب:, ساعت 17:51 | نوشته ‌شده به دست تیموررضائی شهریور | ( )

مثل باران چشمهایت دیدنی است / شهر خاموش نگاهت دیدنی است / زندگانی معنی لبخند توست / خنده هایت بی نهایت دیدنی است . در جستجوی تو چشمانم از نفس افتاد ، در کجای جغرافیای دلت ایستاده ام که خانه ام ابری است ، همیشه دلتنگ توام . یک لحظه دلم خواست صدایت بکنم / گردش به حریم با صفایت بکنم / آشوب دلم به من چنین فرمان داد / در سجده بیفتم و دعایت کنم . اس ام اس غمگین بی تو اینجا همه در حبس ابد تبعیدند / سالها هجری و شمسی همه بی خورشیدند . غمگین تر از پاییز ، زمستونه که بهار ندیده ، اما غمگین تر از او منم که تو را ندیدم . باز باران تا همیشه / نم نمک بر روی شیشه / مینویسه تا بدونی / مهربونیت پاک نمیشه . زندگی وقتی قشنگه که دلی برای دلی تنگ میشه ، الان زندگیم خیلی قشنگه . سکوت سرد فاصله ها تنم را میلرزاند ، بیاد روزهایی که بودنت را نفهمیدم ! تو بشو ساحل قلبم / من میشم ماهی مرده / تا بگن به عشق ساحل / لب دریا جون سپرده . غم داشتن بخشی از زندگیست ولی غمخوار نداشتن عذاب زندگیست ، غمخوارتم رفیق !



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب‌ها:

 
دیگر موارد